Car Seat Kotor Mengundang Lipas Datang?

Car Seat Kotor Mengundang Lipas Datang?

 

Siapa kata car seat anak-anak tak payah dicuci. Car seat lah antara tempat duduk paling kotor dalam kereta. Takkan nak biarkan anak-anak anda duduk dengan kotoran-kotoran tu dalam kereta berjam-jam? Kotoran macam ni boleh mengundang lipas atau semut datang semasa anak anda duduk di carseat itu. Jangan bimbang! CuciXpert boleh bantu anda. Dengan cucian dan bahan pencuci khas, kotoran teruk pada car seat dapat dibersihkan. Bila dah bersih, anak anda pun lebih selesa duduk dalam kereta anda.